בוגרי מכון ההוראה בסיור לימודי בתיכון אלירז בפ"ת

            בוגרי מכון ההוראה בסיור לימודי בתיכון אלירז בפ"ת

ביום ראשון' כ"ז בניסן תשע"ד יצאו תלמידי המכון להכשרת מחנכים בעלי לסיור בישיבת "אלירז" בפתח תקוה. הסיור התקיים כחלק מתוכנית סיורים במוסדות חינוך שונים, ע"מ שתלמידנו יכירו את השדה החינוכי ויפגשו עם דילמות שונות במפגש ישיר. ביה"ס נקרא על שמו של רס"ן אלירז פרץ הי"ד מעלי, ומנוהל כיום ע"י הרב יאיר שטבון, בוגר "בני-דוד" ובוגר המכון להכשרת מחנכים בעלי. במהלך היום נפגשו עם מנהל ביה"ס, סגנו והצוות החינוכי. כ"כ התקיים סיור באגפי ביה"ס.
ביה"ס שם דגש משמעותי על טיפול רגשי בתלמידים, במגמות שונות כדוגמת חקלאות, מוזיקה, ספורט ועוד. בהמשך היום התקיים פאנל עם תלמידים שונים אשר שיתפו בתחושותיהם, בקשייהם ובחלומותיהם האישיים, וסיפרו כיצד ביה"ס מסייע להם בתחומים אלו.
שיא היום היה בלימוד משותף של תלמידי המכון עם תלמידי שכבת י"א, אותה מחנך הרב ירון זיו, ר"מ לשעבר ב"בני-דוד". הלימוד תוכנן לחצי שעה, אך גם לאחר שעה היה קשה במיוחד לקטוע אותו, אע"פ שהתלמידים הפסידו את הפסקת הצהריים שלהם...
היום הסתיים במפגש סיכום רפלקטיבי בו תלמידי המכון שיתפו בצדדים שונים שלמדו במהלך היום כמו בסיורים קודמים. חזרנו הביתה בהערכה גדולה לאנשי החינוך אשר עומדים בקו הראשון של התמודדות עם אתגרי הנוער, ובתפילה שנהיה ראויים למלא שליחות זאת.

         

        

        

תפריט תפריט