"בין כסה לעשור" - ערב לימוד לימים נוראים


"בין כסה לעשור" - ערב לימוד לימים נוראים

ביום ראשון התקיים ערב לימוד לבוגרים בישיבה לבוגרי צבא.
בערב נכחו למעלה מ-250 איש, בהם גם עשרות בוגרים וחברי "בני דוד".
במהלך הערב הועברו 2 שיעורים ע"י הרב אוהד תירוש, ראש הישיבה לבוגרי צבא והרב ליאור אנגלמן- בית המדרש הקהילתי בכפ"ס, בנושאים הקשורים לימים הנוראים בהם אנו נמצאים,
בשיעור הראשון למדנו יחד מכתביו של ר' צדוק על תהליך התשובה שהאדם עובר. ובשיעור השני נפגשנו עם דמותו של ר' אלעזר בן דורדיא ועל חזרתו בתשובה.
במהלך ערב הלימוד , נפרדנו מתלמידי הישיבה לבוגרי צבא שסיימו את לימודיהם בשנה החולפת. הרב אוהד תירוש נשא דברי ברכה וכן חולק ספר מתנה לכל בוגר.
אנו מקווים כי מסורת חדשה זו שנשתדל לקיימה כל שנה, תהווה פתח לברכת הדרך לכל בוגרינו אשר יבחרו לסיים את לימודיהם בישיבה ולפעול במישורים נוספים.

כחלק מיצירת המענה לקהל הבוגרים שלנו, פתחנו בערב לימוד עמדת רישום לבוגרי וחברי "בני דוד". בעמדה עצמה חולק משוב שבו שאלנו מה הלקחים המרכזיים שיש לבוגר מערבי לימוד מסוג זה ומה היה רוצה שיהיה בהמשך.
מדהים היה לראות את הרצון העמוק של בוגרינו להמשך הקשר עם הישיבה וליצירת מענה משמעותי בשלב זה של חייהם, בדגש על קיום רציף יותר של ימי לימוד מסוג זה, הן בעלי והן במקומות אחרים בארץ.

נציין, כי מיד לאחר החגים תתכנס ועדת היגוי של נציגי הבוגרים של מחזורים א- יט, ע"מ להתחיל לייצר מענה משמעותי לקהל הבוגרים שלנו.
נשמח לקבל כל הערה או הארה בנושא הבוגרים במייל : elai@bneidavid.org






 ​


תפריט תפריט