עדכונים מ'בני דוד - מעלה אפרים'

פורסם ב: ה' ניסן תשע"ו



מחזור ב' של בני דוד מעלה אפרים יוצא לדרך!
בשישבת האחרונים [פרשת תזריע] יצאנו לסיור ולשבת גיבוש לחבורה שתגיע אי"ה ללמוד במעלה אפרים בשנה הבאה (שנה"ל תשע"ז). כ25 בחורים הגיעו מרחבי הארץ לסיור ומפגש עם אנשים שמבטאים את רוח 'בני דוד' בכלל ואת האופי המיוחד של השלוחה בפרט.
התחלנו עם ראש החטיבה להתיישבות צביקי ברחי, שחיבר את הקמת המכינה לחוט החורז של עם ישראל מאברהם אבינו עד היום..
אורי סובוביץ ממשרד המדען הראשי, הרים את רוחנו עם חוויות וסיפורים על מצבה הטוב של ישראל מבחינה טכנולוגית- מדעית והדגיש את חשיבות שנות הלימוד והחיבור לתורה על מנת שכל אותה עשיה תהיה משמעותית וקשורה אל הקודש. ע' , טייס קרב ממחזור כג' בעלי נתן את הפן הצבאי של המכינה ודיבר קצת על ההתמודדויות הצפויות להם בצבא ובחיים בפרט

משם יצאנו למעלה אפרים לשיחה מרוממת של הרב יגאל ולסיור בבקעה (מאגר תרצה) שם פגשנו באל"מ חזי נחמה שהצליח לכוון בצורה מדוייקת לליבותיהם של התלמידים. וקינחנו עם מנכ"ל מועצת יש"ע, שילה אדלר שהצליח לעורר ולשתף את כולם במפעל ההתיישבות בראיה רחבה יותר.

השבת היתה נפלאה והחיבור בין תלמידי מחזור ב' הבעל"ט היה מדהים. לאחר העונג שבת ישבה החבורה שנפגשה לראשונה לפני כ10 שעות עד 2:00 בלילה (!) ודיברו ביניהם. נפגשנו במהלך השבת גם עם אנשי הגרעין שלמדו בבית המדרש של 'בני דוד' שפתחו בפני התלמידים את אתגרי המעבר למעלה אפרים ואת התקווה הגדולה שעומדת בבסיס המעבר.

שמחנו מאוד בחבורה שהתגבשה. ניצוץ בעיניים, ענווה ואהבה. מצפים כבר לשנה שתתחיל.



 



תפריט תפריט